Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

Fredag

Av marie hedström - 11 januari 2013 07:21

Vakna tidigt idag med ett leende på läpparna, känner på mig att det här blir en bra dag idag! Skall bara jobba till halv tolv idag och sen hem och följa med en kompis till Skövde, sen hoppas jag opålitliga på att sen viss person hör av sig för en pw :) om den gör det så är det en riktigt bra dag, annars drar jag och bollar med mina kusiner så hur som helst blir det en fin dag! Nu är det dags att promenera till jobbet ! Ha en fin dag alla och mälisa... Ha en fin sista dag i London!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie hedström - 30 januari 2013 16:17

Börjar kika fram nu!

Av marie hedström - 30 januari 2013 11:41

sitter på jobbet och är förbannat allmänt seg, vill inte sitta här idag känner jag.. imorgon bär vi oss av till sthlm för att ha årets första mässa, och skall även träffa mina favoriter, men den mälisa är den mest saknade ;) ( jag vet att du läser ...

Av marie hedström - 29 januari 2013 10:45


helst slut var jag igår när jag kom hem från fotbollsträningen. nästan hela dagen hade jag tränat och idag är mina armar helt slut och jag kan inte ens lyfta en penna känns det som. idag ska jag sluta jobbet vid halv tre och sen dra mig till gymmet...

Av marie hedström - 28 januari 2013 14:26


nu har jag haft 3 vilodagar från träningen, känns inte helt ok! ångesten kommer krypandes och jag skall allt till gymmet och inviga mitt nya snygga linne och även prova på att träna med handskar, detta ska jag göra efter jobbet och innan fotbollsträn...

Av marie hedström - 15 januari 2013 13:02

Sitter på jobbet och är lite smått irriterad på att internetet inte funkar, blir så trött! Jag som har hunnit med så mycket och är på hugget, idag så ska jag åka o inviga mitt gymkort med Madde, det ska bli Nice :) rygg måste jag träna haha :) sen ho...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards